Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 17. november 2009

Hyllen er nesten ferdig... :o)



Hylle til pulten min!
Dette var veldig morro..."smiler"...
Min hylle er nå klar til å bli malt, med blank, hvit maling.
Må nesten si at jeg er bittelitt stolt av meg selv her jeg sitter....den er riktig nok litt (bare litt) sjarmerende skjev. Og en av plankene klarte jeg å sette inn feil vei, men siden jeg ikke har snekkret siden sløyden på ungdomskolen er det helt greit akurat nå. ( Så er det bare å håpe jeg ikke vil irritere meg veldig over det etterpå :o)
Gleder meg sånn til å få satt på plass alle små sakene når malingen etterhvert blir tørr. Må vel ha et par størk tenker jeg, så håper å kunne ta den i bruk i morgen kveld kanskje!? Men siden jeg satt inn en av plankene feil vei, må jeg gå over litt med pussemaskinen. Den har jeg fått låne, og gurimalla det var en kjekk liten sak!!
Håper dere alle har en like god dag som meg akkurat nå!!
:o)

14 kommentarer:

Grethe sa...

Herlig med ny hylle og "ny" orden på rommet. Lykke til og kos deg....

Vibekes lille ullne sa...

Imponerende at du lager hylle selv! Det re sånn jeg har lyst til å prøve på også, men så aner jeg liksom ikke hvordan det skal gjøres. God jobba! ;)

Randi sa...

Den ble jammen fin. Den blir nok praktisk for masse "småtterier":-)

Daniel begynner heldigvis å bli bedre, feberfri og lekeformen er nesten tilbake:-)

Ha en fin kveld:-)

Turid Holm Flaa sa...

Flott jobbet :-). Har heller ikke snekret tror jeg, siden sløyden. Men så har jeg en samboer som er tømrer, det kommer godt med av og til... Tror jeg må be om du spesialtilpasset hyller etterhvert. Ble litt inspirert.

Tovepia sa...

Så flink du er som har laget den selv! Klart du blir fornøyd med denne!
Pussemaskin er et supert redskap, har en selv;)
Ha en flott dag og klem;)

Anita fra hjerterommet sa...

så gøy, sporty av deg å sette i gang med slike prosjekt på egen hånd, jeg er ikke så modig når det gjelder sag, hammer og slikt: Den blir ekstra fin når du får malt den, evnt kan du jo pynte med vakkert papir på selve hylleplankene. Gleder meg til å se det helt ferdige resultatet:)

Elisabeth H. sa...

Flott hylle !!!!!!!!!!! hvis den hadde vært helt perfekt kunne den jo vært kjøpt, dette kalles håndarbeid !!!! (og det er mye mer irriterende med ting som er kjøpt og som er skjeve)GODT JOBBA !!!
Elisabeth H.

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg er imponert over dine snekkerkunnskaper: ) Den kommer til å bli fin!

Jeg har ikke bloggliste lenger. Jeg har lagt meg inn som følger hos deg isteden: ) Jeg vil ikke gå glipp av noe som helst.

Aleisa Ribalta sa...

hur kan du våga med allt, önskar mig ha en blodtranfusion med din, så jag kan sätta igång mig, hihi

SiriR sa...

Så utrolig fin denne hyllen blir! Flink du:)

Har en liten fargeutfordring til deg på bloggen min, se om du vil være med:-)

Lenemora sa...

Så koselig at du ville være med i trekningen min!

Klem fra Lenemora

Kort og Søm sa...

Takk for alle de fine kommentarene deres!! Morro på så god respons på hyllen min :o)
Klem Fredrikke :o)

Anne sa...

Imponerende at du snekrer sammen hyller selv! Den blir fin å ha ting og tang i:) Må få se den ferdig malt:)
Ha en fin dag

FIOLINESBLOG sa...

hei Fredrikke:)
jammen er du flink,snekker?.....:)
du jeg dumpet borti en liten sløydbenk på loppis sist,søt og akkurat passe stor. i garasjen skal jeg kose meg i vinter!
du inspirerte nå gitt!
i dag får vi høre hvordan afrikajenta vår har hatt det på reisen....vet hun var storfrnøyd med dine produkter!!!
fiolineklem