Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 12. november 2009

Problemet=løst!! :o)




Toalettmappe/sminkepung!
Istede for å vente på det brune forstoffet som skulle komme med posten til denne litt større sminkepungen/toalettmappen valget jeg bare et annet forstoff! Jeg valgte den litt freshe rosafargen som er brukt på båndet, og det ble igrunnen ganske fint. :o)
Jeg har sydd det fine båndet på mørk brun cordfløyel.
Men til vesken tror jeg at jeg skal vente på det brune stoffet, blir kanksje litt for fresht med knallrosa for i vesken...eller hva tror dere!??
Mål; 21,5cm*16,5cm.
Pris; 150kr.
Solgt!
:o)

13 kommentarer:

SiriR sa...

Så nydelig denne ble, det båndet var utrolig fint! Syns det var stilig med rosa inni jeg:)

kan anbefale deg å sy vanlig lue av nisseluemønster, det ble ihvertfall en hit hos eldstejenta mi:-)

Vibeke sa...

Kjempefin! Gjorde seg veldig med båndet:)

Randi sa...

Så fin den pungen ble. Lekkert bånd. Jeg synes det ble fint med det rosa inni, tror det kan bli friskt i veska også:o)

Randi

Vibekes lille ullne sa...

Det båndet gjorde susen, det ble kjempefint! Jeg ville nok brukt rosa som for på veska også. Hvor kjøper du sånne bånd forresten?

Kort og Søm sa...

Vibekes lille verden;
Jeg har kjøpt det fra Fat Quarter Shop! Masse fint der :o)

Ja, kanskje jeg skal prøve med rosa stoff til foret på vesken!
Vi får se... :o)

Anne sa...

Så fine ting du har laget i de siste innleggene:)
Har en liten utfordring til deg inne på bloggen min om du har tid og lyst;)
Ha en fin kveld!

Kort og Søm sa...

Anne;
Heisann,
jeg kommer ikke inn på bloggen din...

Lisbet sa...

Toalettmappa ble flott med det fine bånedt. drt var ett nydelig bånd.
Ble stilig med det rosa stoffet som for. Moro ogs e innsiden av disse mappene dine for nå så jeg hvordan du har sydd i glidelåsen. Har nemlig lurt på det:-)

Har du foresten erfaring med den tynne plasten som er beregnet på innsiden av vesker osv?

Kort og Søm sa...

Lisbeth;
Nei jeg bruker ikke plast i mine,hva slags plast tenker du på?
Hyggelig at du likte den :o)

Lisbet sa...

Hos http://www.polarquilt.no/ har de fått inn plat ssom de anbefaler som innlegg i veskene. Er lettere å tørke bort søl osv. da.
ettersom jeg aldri får satt mine sy prosjektr ut i livet :-) har jeg ikke betsilt enda.

Grethes design sa...

Disse sminke pungene var jo bare kjempe greit :-)Super fin blogg du har med mye fint :-)

ingvild sa...

Det ble utrolig kult med det stoffet inni :D
Ha en fin helg

Moski sa...

KJempefint med rosa for inni som kontrast til det brune. Kjempefine julekort du har laget.