Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 6. november 2009

Sukkersøtt utdordring #60.





Sukkersøtt sin utfording #60!'
Denne teksten fulge med utfordringen;
"Alterer noe, bare IKKE firkantet eske, og lag et kort som passer til"
Jeg har brukt 4 tommedoruller og laget et lite album, som jeg har puttet teposer i lommene. Limte bare dorullene i en side, der jeg har satt i Bind it all-spiralen. Og lot den andre siden stå åpen=lomme!! :o)
Kortet ble ganske Clean&Simple, og jeg syns det passet fint til det lille albumet!
(Ser at den ene blingen nederst på albumet har falt av..får nok sette på en nye en.. :o)
Dette har jeg brukt;
Bind it all-maskinen.
Quic Kutz, Revolution.
Glitterlim.
Distreee ink; Vintage photo.
4 stk poser med grønn te.
Papir;
Bazzill og Three Bugs in A Rug.
Brads og bling;
Basic Grey.
Blomster;
Imaginisce og Prima.
Stempler;
Norsk Stempelblad AS og Hero Arts.
Ha en fin dag alle sammen!!
:o)

16 kommentarer:

Magdalena sa...

ååådå god i de,- funksjonelt og søtt...
klem og fin helg!

Gry-Heidi sa...

Dette var kjempefint ! Jeg synes det var så koselig med lommene til teposer :o)
Ha en fin helg :)

Klem

Margrethe sa...

WOW, for en idé! Tenk å få dorullene til å bli så fine! Smart etui til teposene!
Ha en fin kveld:)

Tovepia sa...

Å lage julegaver av doruller blir vel aldri de samme etter dette!
Stilig!
God helg til deg og klem;)
Takk for hyggelig syke-hilsen, håper det går bedre med dine;)

Anne sa...

Kjempe fint og orginalt. Kortet passet godt til!

Timotei sa...

Så lurt! En kjempegod ide, rett og slett!

Solveig sa...

Så flott det ble! Kreative deg-dette var jo en herlig ide:o))) Nydelige farger og mønstre!
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Solveig

Kort og Søm sa...

Takk for alle fine kommentarer!
Må si at ideen med dorull album har jeg sett ett eller annet sted på nettet..kan bare ikke huske hvor, men ideen er god :o)

Klem, og god helg til dere alle sammen :o)

Rasofiel sa...

tusen takk :O)) og så mye fint du har laget. en hel liten designcollection jo ♥ jeg er gal etter te jeg, så dette må jeg prøve meg på selv også :O))) Håper du får ei nydelig og kreativ helg :O) klem VyanMica

annes paperfun sa...

Så kreativ du er :o)
Virkelig flott laget og så smart å putte teposer inni.
Fin løsning på oppgaven og takk for at du deltar.
klem Anne

Inger Harding sa...

Så fint dette var!! Virkelig kreativt :o)
Ha en fin helg.

Inger :o)

Lenas kort sa...

Stilig :-)

Tesa/Therese sa...

Fina bidrag till utmaningen.
Kram

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)

Maya sa...

Nyyydelig!
Og så lekker gaveidè!!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya :)

Husmorspira sa...

Så utrolig flott og "sukkersøtt" dette var!
Likte det veldig godt!