Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 5. november 2009

Bursdagskort!





Gratulerer med dagen kort!!
Jeg måtte ta en liten pause i julekort lagingen for å fylle opp bursdagskort lageret mitt. Disse pusekatt stemplene fra Penny Black er jo så søte... :o)
Det er vel ingen hemlighet at jeg har "en del" stempler, men det er jo så mange fine nye stempler der ute...så det spørs om jeg ikke skal kjøpe meg noen nye...kanskje en tidlig julegave til meg selv!? :o)
Stempler;
Penny Black.
Norsk Stempelblad AS.
Papir;
Basic grey.
Bazzill.
Blomster;
Prima.
Brads;
Basic Grey.
Glitterlim;
Stardust, Stickles, Ranger.
Pro Markers;
Blossom.
Rose Pink.
CoolGrey 1.
Ice Grey 1.
Ice grey 2.
Ha en fin torsdag!!
Hos meg snør det, og snøen har faktisk lagt seg litt!!
Til barnas stor glede... :o)

4 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig bursdagskort!! Så herlig motiv!! :))

Ha en fin dag, du også! Takk for de koselige kommentarene du legger igjen i min blogg! Varme klemmer, Hege

cats whiskers sa...

A perfect creation in everyway dear, just adore it
Hugs Jacqui x

Tara sa...

nydelig!!! syns jo alt du lager er veldig flott, da:)))

kos dere i snøen...her regner det nå:o

klem tara:)

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)

Thanks!! :o)