Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 28. februar 2010

Barselgaven er klar! :o)









...og jeg er glad... *smiler*...
...for dette baby teppe ble akurat som jeg hadde sett for meg inni hodet mitt!
Teppe er strikket på pinne nr.8 med Petunia garn, tre nøster på en gang.
Teppe måler ca 50cm *65cm.
Jeg har vært så lur at jeg har skrevet ned oppskriften for meg selv, itillfelle jeg skal laget ett til en gang...*smiler*..for man husker jo ikke alltid en oppskrift som har blitt til mens man strikket...*ler*..
God søndag!!
:o)

16 kommentarer:

Margrete's lille hjørne sa...

Det ble virkelig nydelig:) Så utrolig flott farge også!

Får lyst til å ta frem strikkepinnene med en gang:)

Ha en flott søndag!

Klem Margrete

Nita sa...

Kjempe fint babyteppe :o)
Du er jo bare super flink til alt!!
Spørs om jeg ikke må strikke noen av disse klutene jeg ser over alt selv, di er jo kjempe fine :o)

Ha en fin søndag!!

klem

Handarbeidsida sa...

For et kjempe fint teppe:-)

Ha ein god søndag!!

Klem Inger

Victorias Inspirasjon sa...

Hei :-)
Det var utrolig fint! Jeg likte mønsteret godt :-)
Ha en fin søndag!

May-Bente sa...

Du er så flink!!
Lurt av deg og skrive ned oppskiften.
Raclett er virkelig å anbefale, det var kjempe godt og veldig koselig:=)

Klem:))

Bare Beppe sa...

Så enkelt og nydelig det ble :) Fikk nesten lyst å lage et jeg også....
Klem Beppe

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at dere likte det! :o)

Rasofiel sa...

Så nydelig ♥ Du er tolmodig!!! Det skal du ha :O)) Ønsker deg en flott og kreativ uke! klem Mica

Gulltann og Pus sa...

Det var kjempefint! Nydelig barselgave.

Guttemamma sa...

Kjempelekkert,Fredrikke!! Du fullfører prosjekter du...:)

Irene sa...

Lekkert!!

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Guttemamma;
Trikset mitt er at påbegynte prosjekt må gjøres feridg med en gang, blir det lagt vekk...ja, da blir det er havarert prosjekt..*ler*..

Gurimalla sa...

Nydelig! Ser mykt og herlig ut.

Nina B. sa...

Så flott teppe! Gøy med litt spreke farger også :)
Så skikkelig luftig og godt ut.

Klem NinaB

ide-puffen sa...

De er så nydelige klutene dine. Fikk noen strikkede kjøkkenhåndklær av min mor i fjor og de er så gode. Men du strikker på en spesiell måte? eller er det vanlig ribbestrikk?

Ha en fin og kreativ dag.

Klem
Randi

ide-puffen sa...

He he ser jeg har kommentert om klut på det nydelige babyteppet, men kluter av samme garn blir også supert :))