Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 25. februar 2010

Nei, ingen strikket klut denne gangen...*smiler*....







...men et strikket vognteppe!!
Eller et teppe til annet bruk når det snart kommer en liten baby. Gaven må snart bli ferdig, litt tidsnød her...*ler*...men jeg er ganske sikker på at teppe blir klart i tide!!
Her har jeg strikket med veldig, veldig tykke pinner og tre nøster samtidig (!) Nå er ikke jeg en super strikker, og strikker her kun etter eget hode...*smiler*..men teppe kjennes veldig godt ut, kjennes ikke for tungt selv om jeg strikker med tre nøster samtidig.
Så er det bare å håpe at gaven faller i smak!
(Jeg vet at den blivende mamman liker rosa godt, men dette er jo ikke akurat baby rosa da...*ler*)
Ha en fin ettermiddag der ute!!
:o)

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette ser lekkert ut! Sannelig har du slått deg på strikking:O)
Artig det;)

Lisas hjem og skatter sa...

og du produserer og produserer :) utrolig flink er du! Herlig farge :)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Har blitt bitt av strikkebasillen tror jeg...*ler*..

Margrete's lille hjørne sa...

Det blir kjempefint! Helt sikker på at den som blir eier kommer til å bli storfornøyd! Ikke alt kan være lys babyrosa heller;) Petunia har masse fine farger. Liker denne kjempegodt!

Ha en fin torsdag!

Margrete

Gry-Heidi sa...

Åh, for en nydelig farge !! Dette blir lekkert !

Klem :o)

Vibekes lille ullne sa...

Dette teppet blir fint også frisk og fin rosafarge! Strikkebasiller er bra, gleder meg til å se hva du produserer videre! :)

Anette sa...

Tenker meg at mamma'n blir godt fornøyd jeg ;) Kjempefin farge!!!
Gleder meg til å se det helt ferdig ;)

Kort og Søm sa...

Takk... :o)

Magdalena sa...

så fint kort, stilig knappene på1
kluten er så så fin, nydleig strikket og søt farge..
ha en god helg...
magny

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig flott da!! Nydelig teppe!! Hvilket pinnenummer bruker du? :)

Kort og Søm sa...

Hege-Annie Simonsen;
Takk! :o)

Pinne Nr. 8 har jeg brukt.