Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 17. februar 2010

Myk&god koseklut!









Koseklut!
En koseklut til i blått, med litt oransje... :o)
Dette ugle stoffet syns jeg er helt supert!!
Jeg har mer av dette stoffet, så jeg kan lage flere kosekluter i samme stoff. Ellers er det bare å komme med fargeønske hvis man ønsker å bestille en.
Jeg kan også lage koseklutene med brodert navn på, det blir en personlig og koslig gave...*smiler*...
Denne har blå myk fleece på baksiden.
Mål; ca 21, 5 * 21,5cm.
Pris; 165kr.
Solgt!
Ha en fin dag alle sammen!!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg, veldig koslig og inspirerende!
:o)


13 kommentarer:

Nita sa...

Så koselige disse koseklutene dine er :o)
Har noen venninner med babyser i magen så kanskje bestiller jeg fra deg senere ;o)
Ha en fin dag!

Anette sa...

Så herlig koseklut! Kjempefint stoff du har brukt ;) Stilig søm du har rundt kantene!!

Kort og Søm sa...

Nita:
Det hadde vært hyggelig! :o)
Jeg legger de som er klare ut i blogbutikken min;
http://fapbutikken.blogspot.com/
Ellers kan jeg lage på bestilling til deg!

Ha en fin dag du også :o)

Irene sa...

Den kosekluten med uglene på var bare herlig! Nå skulle jeg hatt noen små rundt meg eller "på gang" så jeg kunne kjøpt i gave. Skikkelig flotte gaver!

Guttemamma sa...

Helt nydleige de der...blir babysyk bare av å se de:)

Randi sa...

Denne var superfin, skikkelig fine farger og kjempefint ugle stoff.

Ha en fin dag!

Vibekes lille ullne sa...

Så fin koseklut og de uglene var bare skjønne! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig mønstrede stoffer! Flott med de uglene. :)

Kristine sa...

så fine ting du lager :)

jeg bare lurte på hvor du har kjøpt de merkelappene med navn på? lager en del ting selv, og kunne tenke meg å sette merkelapper på de, men vet ikke helt hvor man får tak i sånne.

Ida sa...

nydelig, og supersøtt uglestoff!

tusen takk for bursdagsønsker snupp:)

klem

Kort og Søm sa...

Kristine:
Takk :o)

Jeg har en link litt ned på siden min til der jeg bestiller mine merkelpapper fra! :o)

Eva Helen sa...

Så fine de er!Så flink du er til å sy.
Jeg har noe til deg i bloggen min

Klem Fra Eva Helen

Kort og Søm sa...

Eva Helen;
Takk for at du tenkte på meg, det var hyggelig!
Klem Fredrikke :o)