Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 20. februar 2010

Penny Black Callenge. Week 89






My contribution this week!
This week the callenge is a color combo;
Pink, Green & Yellow.
This Penny Black stamp is so cute!!
Not to much pink on my card...just the brads... :o)
On my card;
  • Penny Black stamp.
  • Hero Arts stamp.
  • Norsk Stempelblad AS stamp.
  • Stickles, Star Dust.
  • Basic Grey paper.
  • Bazzill paper.
  • Flowers from Prima.
  • Brads from Making Memories.
  • Pro Markers.

Wish you all a lovely saturday!!

:o)


19 kommentarer:

Stamps and Paper sa...

Just love this stamp, what a pretty card.


Anne

Ida sa...

SÅ utrolig koselig kort. Du er en mester innenfor håndarbeid :)

Ha en superfin helg!
klmem fra Ida

Monica Therese sa...

Fiiine pusekatten =)

Siris Hjem sa...

Du bare tryller fram det ene mesterverket etter det andre ;D
Utrolig fine kort du lager.

Jeg er stum av beundring ;D

*Siri*

Irene sa...

Flotte kort du har laget!

Rasofiel sa...

ÅÅååååå for et gladkort ♥ Godt å se noe gult nå som vi lengter etter våren :O))) *bless you* :O) Den bursdagsstempelteksten har jeg sett etter kjempelenge. Husker ikke hvor du kjøpte det vel? :D

Og går det bra med strikkingen? Jeg gav ikke helt opp de klutene, så startet på ny :O) Fant en kul oppskrift på en annen blogg, som jeg måtte prøve . Skal legge ut snart :O)) Ønsker deg en nydelig helg :O) Love Mica ♥

Kort og Søm sa...

Tusen takk, veldig gode ord fra dere.. :o)

Thanks! :o)

Heimlaga;
Den norske teksten er fra Norsk Stempleblad AS, og den engelske er fra hero Arts! :o)
En klut er ferdig (men den er kanksje litt liten?), og en blir rekket opp....alt for tykke pinner, ble helt slaskete... :o(
Hvor mange masker legger du opp?

En til er påbegynt, lager et klut innlegg imorgen :o)!
Blir spennende å se hvordan din er...*smiler*..
Klem klem :o)

(eddas) sa...

Ønsker deg og en riktig hyggelig lørdagskveld:)
klemmer ivei

Lotta sa...

Herlig! Lækkert ja:) Ønsker deg en fin kveld og søndag:)
Klemmer

Pia sa...

wow så super nydeligt kort

Kath Stewart sa...

this is so adorable kort...love that sweet kitty......thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxxxx

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke,i love your image and papers.

Hugs Riet.xx

Guro sa...

Virkelig flott!!! Herlige farger, og skjønn katt du har brukt.
Klem Guro

Mitt liv på Storhaug sa...

Kjempefine og vårlig kort du lager!
Har fått dilla på strikkekluter eg også. Er så kjekt med ting som går fort å lage:)Og dei er supre i bruk! Skal prøve å få lagt ut dei eg har laga ein dag=)

Aleisa Ribalta sa...

Så gulliga dina kort är. ska vi se vad som blev av min pompeja. klem!

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)

Aleisa;
Ha litt is i magen...nytt prosjekt på gang med det fine stoffet ditt...*smiler*...
Klem :o)

Jules sa...

Hi Fredrikke

I love this little work of art!

So cute and your birthday description finishes everything off wonderfully.

Beautiful colours!!

Love Jules xx

debby4000 sa...

Wonderful card, adorable image.
luv
Debby

Fabiola sa...

adorable et super tampon j'aime beaucoup