Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 13. februar 2010

Et sommerlig minne...*smiler*...


Det er kaldt....
...med et nydelig vintervær utenfor mitt vindu.
Satt å titte gjennom gamle bilder, og jeg syns det var på sin plass å bli minnet på hvor deilig det var i sommer...*smiler*... Det er jo ikke mange måneder til vi kan ta sånne bilder igjen heller...
Så vi får nyte vinteren mens den er her... :o)
Gleder meg til å ha grønnsakshage til sommeren...håper tomatene blir litt bedre i år enn i fjor! ( Sådde frøene altfor sent i fjor, så litt selvforskylt at tomatene ikke var veldig fine... :o)
God lørdag til alle bloggvenner, kunder og alle dere andre!!
:o)

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Flotte sommerlige bilder du har lagt ut.
Jeg har slutett å så tomatførene jeg da ettrat jeg ikke lenger kune bruke vinduet på rommet Eline nå har som "drivhus" så her kjøper vi palntene.

Vil anbefale deg allerede nå og så tomatene:-)

takk for kommentar i bloggen min og ejg ønsker deg en flott helg med nydelig vær:-)

(eddas) sa...

Så heldig du er som har egen grønnsakshage.:)
Så deilige ut de grønnsakene der...
Ha en fin kveld
klemklem

FIOLINESBLOG sa...

;) gode bilder og gleder meg til ....sommer:)
god helg til deg:)
fiolineklem

Kort og Søm sa...

Ja, frøene burde ha vært i jorden nå! :o)

Ida sa...

Nydelige sommerbilder :) Du er IKKE alene om å lengte etter sol og varme. Jeg gleder meg helt villt til vårlige lufter, temperaturer, lukter og farger! Blir i godt humør bare av å tenke på det!

Ha en fin søndag :)

Klem fra Ida

duBedåre sa...

Takk, det bildet varmet! Enda jeg som er så fornøyd med denne nydelige vinteren! Men nå kjenner jeg at sommer skal bli topp det også! (o: