Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 4. februar 2010

Ny variant av oppevaringspung.




God morgen alle sammen!!
I går kveld satt jeg saksen i det nye stoffet, og resultatet ble en ny variant av oppevaringspungene mine. Men jeg ser at jeg vil gjøre noen forandringer på mønsteret. Liker den runde formen veldig godt, men avsluttningen ved glidelåsen vil jeg gjøre litt anderledes neste gang jeg skal sy denne. Denne modellen rommer en hel del pga den runde formen, veldig kjekt det...*smiler*...
Stoffet minner meg om sol og sommer. Ha grønt gress under føttene...det skal bli godt! :o)
Solgt!
Pris; 130kr.
Ha en god dag der ute...*smiler*..
Klem...
:o)

14 kommentarer:

Hanne sa...

Ja, denne var det sommerstemning over. Flott pung, og utvilsomt veldig praktisk for alle småtingene som "forsvinner" nedi veskemylderet!
Pludrehanneklem

Elisabeth H. sa...

Denne var da kjempefin, behøver du å forandre på den da ??? Katta og jeg lengter etter å gå ut i haven å leke på grønt gress...katta desikerte blonde duken min med blomster og stearinlys på. i natt, og jeg sitter og gruer meg for å gå ut...stien jeg måkte meg i går har blåst igjen i natt...VÅR ? Ja takk :) Elisabeth H

Abbe sa...

Nydelig!

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Elisabeth;
Uff da... :o)
Ja, katten lengter nok etter vår den også...*smiler*..

Klem Fredrikke :o)

Randi sa...

Lekker variant og det stoffet var bare nydelig:o)
Ja...det blir godt med vår. Godt det begynner å bli lysere iallefall.

Klem!

Maya sa...

Åhhh milde måne,så lekkert stoff!!
Og så mye lekkert du har tryllet frem med symaskinen din siden mitt siste besøk!!
Du er bare råååå altså :)
Ha en strålende dag,
klem fra Maya :)

Gurimalla! sa...

Kjempefin oppbevaringspung! Artig variant. Herlig stoff!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeherlig mønster og farger på det stoffet der! Kjempeflott fasong på denne! Du er bare så flink, altså! Klem ♥

Grethe sa...

Herlig stoff... den var kjempe fin :0)

MyC design sa...

Kjempe fin. Flott fassong og flott stoff.

Spunk og boblemukk sa...

Veldig stlig fasong :)

Vilja Redesign sa...

nydelig!!!

Kort og Søm sa...

Veldig hyggelig at dere likte den!! :o)

Anette Willemine sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen!

Herlige sommerfylte punger du har laget. Du er så flink til å lage morsomme saker samtidig som de er så estetiske!

Ønsker deg en deilig helg!
Klem fra
Anette Willemine