Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 26. februar 2010









Det jeg liker så godt med å lage kort er alle mulighetene man har, kortene kan varieres i det uendelige...*smiler*...
Dette kortet er laget kun med stempler fra Tim Holtz (liker tekst stempelet så godt), har brukt Distress ink, litt glitterlim og papir fra Bazzill, pluss litt blomster fra lageret mitt og en brads fra Basic Grey. Om jeg får si det selv, så ble jeg ganske fornøyd med dette kortet...*smiler*... oransje er også en favoritt farge!
God helg alle sammen!!
:o)

6 kommentarer:

Agneta sa...

Nydeligt kort!!! Flink du, gleder meg til neste sesjon hos deg!

Tovepia sa...

Nydelig! Men som det blå mennesket jeg er, så likte jeg det blå under her kjempegodt!!
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

Kort og Søm sa...

Agneta;
ja, vi må ta en runde til om ikke så alt for lenge :o)
God helg!!

Tovepia; Takk! :o)
Ha en fin helg du også,
klem :o)

Grethes design sa...

Takk for koselig tilbakemelding ;-)
Som alltid har du nok en gang laget et nydelig kort. Gøy å se alt det kreative du lager ;-)
God helg til deg også..
Hilsen Grethe

Maya sa...

Heisann :)
Nå måtte jeg igjen scrolle meg ned og opp og bort,
men det gjør jo ingenting når det er så masse lekkert å se på!
Lekre kluter, syprosjekter og PB kortet lengre ned her var så vårlig og lekkert!!
Ha en strålende lørdag,
klemmer fra Maya:)

May-Bente sa...

Utrolig lekkert!!
Kos deg ikveld, jeg/ vi skal prøve oss på Raclette for første gang:=)

Klem:=))