Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 19. februar 2010

Reneste påskestemningen...*smiler*...


I dag snør det, og solen titter fram samtidig...
Det er reneste påske stemningen her hos meg...*smiler*.. Kvikk Lunsj, kakao og appelsiner er i hus til helgen! Her skal vi kose oss!!
Jeg kom over dette fatet på Rafens, har sett på det maaange ganger...men det er jo begrenset hvor mange sånne fat/brett man trenger...*ler*... men nå hadde de kun ett igjen, og jeg syns det ropte på meg der det stod i hyllen... :o) Så det ble med meg hjem!
Bare jeg ser på det blir jeg i godt humør...*smiler*...
Ps. Klutene begynner å ta form, strikker med litt forskjellig pinnestr, for å finne ut hvilken jeg liker best. Men jeg hadde ikke tenkt å strikke opp alt garnet sånn helt med en gang...*ler*
Ha en super helg alle sammen!!

10 kommentarer:

Gurimalla! sa...

For et herlig fat!
Kjempefine kosekluter du har sydd.

MyC design sa...

Utrolig fint fat.
Jeg har strikket mange kjøkkenkluter. Er ikke så god på strikking, men de klarer jeg å lage :0) Fine gaver til de som har alt.

Rasofiel sa...

ååå for et fint fat *ønskeseg* :D Gleder meg til å se klutene. Ha en nydelig helg med masse sol :O))) I bergen har vi slått snørekorden i natt :D over 63 dager med snø :D Klem Mica

Nina B. sa...

Hei

Så masse flotte ting du har laget!
Fatet var herlig, skjønner godt at du måtte ha det ;)

God helg til deg!

Klem NinaB

Randi sa...

Så flott fat!
I dag tenkte jeg å sy en sånn koseklut, men inspirasjonen mangler fortsatt. Får liksom ikke til å begynne på noe.
Har funnet fram garn til en lue som jeg tenkte jeg skulle få strikket på jobb i helga.

Lykke til med klutene!

God helg!

Pia sa...

så søde motiver og farver det fad har, nydeligt. Du må også have en dejlig weekend Fredrikke.
knus Pia

Anonym sa...

Må skryte litt her. For en kjempefin blogg du har, og for ikke å snakke om alt det fine du "skaper". Kjempeinspirerende å lese bloggen din og se på det du har laget. Du har herved fått en ny følger:) god helg!

Gry-Heidi sa...

Så mye fint du har lagd siden siste jeg var innom :)
Jeg har ikke hatt noe særlig tid til blogging i det siste.
Dette fatet var kjempeherlig! Skjønner godt at det ropte på deg :o)
Ønsker deg en strålende helg !

Klem, Gry-Heidi :o)

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :o)

Lisbet sa...

fatet var jo bare helt herlig skjønner at det "ropte"på deg.
Blir spennende å se klutene du holder på med ferdige.
Litt av en haug emd garn du har kjøpt deg:-9