Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 23. februar 2010

En gave!




Gave til snille Aleisa!
Aleisa, med bloggen;
Jeg fikk dette kule pompay stoffet (er det sånn det skrives..?) i posten av henne, sånn helt uten vidre...veldig snilt...*smiler*...
Så da måtte jeg lage en liten tusen takk-gave til henne. Da ble det en flat pengepung med navnet hennes brodert på!
Håper gaven faller i smak, den kommer i posten om ikke så lenge Aleisa :o)
Har litt planer for resten av stoffet...men det kommer en annen gang!
Ha en fin ettermiddag alle sammen!
:o)

8 kommentarer:

Vibekes lille ullne sa...

Det var et flott stoff! Skjønner godt at du ble glad for det! Kan tenke meg giveren blir glad for den fine pungen du har laget også! :)

Turid Holm Flaa sa...

Så omtenksom du er. Pen.

Aleisa Ribalta sa...

oj DÅ, men du fredrikke, du är bäst! POMPEJA av Sverige, men nu är det Superfreddeväska av Norge till Aleisa, personligt, och otroligt fint, jag älskar det. hur tackar man då? TUUUUSSEEENNNNN TAAAAACK!

Eirin Bjørnstad sa...

Åh! Den var utrolig flott. Jeg har en svakhet for sånne små punger... Kan jeg bestille en slik hos deg?
En med navn på... :-)

Alt godt fra Eirin, som synes det er deilig å være på bloggen igjen.

Kort og Søm sa...

Så bra du likte den Aleisa!! :o)
klem..

Eirin;
Klart du kan, send meg en mail så tar vi stoffvalg, tekst og resten der!
Bra du er tilbake!! *smiler*
Klem :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Stilig stoff - og så herlig at du lagde en så fin gave av noe av det til henne du fikk stoffet av! :)
God tirsdagskveld! *klem*h

Monica Therese sa...

Skjønne pungen =)
Super overraskelse å få i posten da!
Med ønske om en fiiin uke =)

Pia sa...

så flot mønster og nydelige farver