Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 25. februar 2010

Bursdagskort!




Bursdagskort!
Her har jeg brukt blå og hvite Bazzill ark. Har tørrembosset arket med tallene og dratt over med Versa Mark for å få frem tallene litt bedre. Blomstene er skåret ut med Cricut maskinen og så tørrembosset i Cuttlebuggen. Tekst stempelet kommer fra Norsk Stempelblad AS. Knappene kommer fra knappelageret mit...*smiler*... Så har jeg brukt Distress ink og Stikkles, Star Dust.
Et rent og enkelt bursdagskort, i en av mine favoritt farger :o)
Håper alle får en kjempe fin fredag!!
God helg!
:o)

7 kommentarer:

Anette sa...

Stilig kort!! Herlige farger og kult med tørr-embossingen ;)
Ønsker deg også en flott helg ;)
Klem fra Anette

Kort og Søm sa...

Takk!
Gog helg,
klem :o)

Rasofiel sa...

Åååååh nå fikk heg lyst til å dra frem scrappeutstyret mitt og embosse til den store gullmedalje men jeg skal reise bort i helgen så har ikke tid før jeg må begynne å pakke. Fantastisk vær i dag her hos oss :D Tipper jeg blir sittendei solen og strikke kjøkkenkluter og drikke kakao i helga :D Begynner å komme i påskestemning allerede :D Ja vet hvilke bokser du mener, hadde tenkt å kjøpe de en gang jeg var på ikea - men sambo dro meg forbi på vei mot utdøra. Han hater shopping, og har redda lommeboka mi mange ganger :D Håper du får en nydelig helg Fredrikke. Elsker kortet du har laget. Blå er favorittfargen min ♥ Stor fredagsklemm Mica :O))

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig, enkelt kort!! Flott med embossingen, herlig oppsett! Jeg liker også sånne enkle kort veldig godt, men har jeg laget mange av dem i det siste, tror du?... Nei, har nok ikke det.. ;) *ler*

God helg til deg også!!

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig kort- likte godt knappene!!
Ønsker deg ei fin helg!!

Anonym sa...

Så utruli fint kort! Perfekte avstemte farga, de mjuke blomstern og den røffe "tråen" te knappan.

Like bloggen din som helhet også! Æ lægg dæ te favorittbloggan mine æ:)

Kj:)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Thanks! :o)