Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 14. februar 2010

Joggebukse med bokstav!







Bukse til en av guttene mine... :o)
Da ble den endelig ferdig, den har ligget noen dager på vent, men nå er den klar til bruk. Dette stoffet kommer fra Stoff og Stil. Noe av det jeg kjøpte da jeg var på tur til Drammen med Agneta i uken som var. Men dette stoff stykket var siste rest på en rull....og det var ikke et sjakktrekk å kjøpe det. For et mer skjevt stykke stoff skal en lete lenge etter... :o(
Uansett hvordan jeg la mønsteret på stoffet ble trådrettningen ikke helt bra. Men nå er ikke dette til en kunde heldighvis, eldste gutten min skal ha den...men irriterende alikevel. Så leksen må bli at neste gang skal jeg sjekke stoffet litt mer nøye...*smiler*..
En av dere bloggerer skrev at denne dagen var som et kinderegg...tre ting på en gang...*ler*..så sant, så sant!!
Ha en super dag alle sammen!
:o)

7 kommentarer:

Randi sa...

Så ut som en behagelig bukse, kult med den bokstaven på.

Ha en fin dag!

Bluggi buggi blogg sa...

Så mye fint du lager. Ha en fin søndag.
Trude :)

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Aleisa Ribalta sa...

fina, gutten ska vara nöjd! klem!

ralfefarfars paradis sa...

Den ser veldig fin ut- og behagelig;) Ønsker deg en fin start på uka!!

Mitt liv på Storhaug sa...

For ei hærlig joggebuksa!
Trur det garnet skal holde seg bra i vask, har ikkje prøvd å vaske det, men står at det tåler 60grader.

Ha ein fortsatt fin "kindereggdag"=)

Pia sa...

wow så flotte bogstaver på bukserne, du er så dygtig Fredrikke.
knus Pia