Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 20. februar 2010

Nå er en klut ferdig strikket!













Kjøkkenklut...og litt av en bok!!
Nå er en klut klar, en annen ble rekket opp...den ble alt for slaskete. Den tredje er påbegynt! Boken jeg har tatt bilde av har jeg hatt siden 1995 tror jeg...og det er litt av en bok. Alt er nøye beskrevet med tegninger og bilder. Faktisk burde jeg lese mer i den for å tilegne meg litt ny kunnskap!! *smiler*...veldig, veldig mye forskjellig av alt slags håndarbeide her!
Men den er ikke veldig moderne da...*ler*...men det gjør kanksje ikke så mye.
Kluten jeg strikker nå er med mønster 7. (se bilde)
Det var en av dere bloggere som drev å strikket prøvelapper i forskjellige mønster, syns det hørtes ut som en fin ide. Så nå blir det kanskje kluter med forskjellige mønster!
Solen skinner hos meg og
det skal nytes... *smiler*...
Ha en fin søndag alle sammen!
:o)

10 kommentarer:

Rasofiel sa...

God søndagsmorgen og gratulerer med ny klut :D Den ble kjempeflott jo! Fin, jamn og hærlig farge ♥ Og den boka er jeg kraftig misunnelig på, hehe. Alt som Fredrikke har, må jeg også ha Hehe. Du må være en aa ve størtste inspiratorene mine :D Elsker bloggen din bigtime!!! Håper du får en vidunderlig februarsøndag *stor klemm* :O) Jeg skal strikke idag, og det skal vel du også :D hehe

Og ja, tusen takk for hjelpen med "bursdagsstempelet" :D Du er skjønn!!! ♥

Christine C sa...

Så flott klut da! Hjemmelaget er tingen. Den boka så også veldig spennende ut - jeg er veldig glad i trinn for trinn-bøker, perfekt for
meg som må ha ting inn med teskje ;)

Ha en flott søndag!

Kort og Søm sa...

Heimlaga;
God morgen til deg også! :o)
Veldig, veldig hyggelig å kunne være til inspirasjon...*smiler*..
Ja, her skal det strikkes :O)
og spises hjemmebakte rundstykker til lunsj!

Klem :o)

Kort og Søm sa...

Christine C;
Takk :o)
Ja, den boken er virkelig sånn at man får det inn med teskje...*smiler*...

Ha en fin søndag du også!

Strikkeheksen sa...

Så bliver det også lidt sjovere, med forskellige mønstre :-)

Den er så glad og fin i flot turkis :-)

Holdbart sa...

Så bra med stickad kökstrasa! Det är miljövänligt det. Och speciellt om du kan sticka dem av gammla garnrester. :)

Marit sa...

Elsker gamle håndarbeidsbøker! Masse lærdom der ja :). Finfin klut.

Aleisa Ribalta sa...

åh frefrikke vad mycket fina böcker du har, och vad duktig du är som kan allt, eller nästan allt, är det nåt du inte kan? supersuperfredde!

Kort og Søm sa...

Hekle kan jeg ikke Aleisa...*ler*..
Klem :o)

Lisbet sa...

Misunner deg den flotte boka:-)
kluten din ble fargerik og flott!