Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 11. februar 2010

Toalettmappe eller ett penal kanskje...?




Barbaflink!
Her har jeg sydd et penal/toalettmappe, eller så kan man oppevare noen annet i den...en av guttene mine har valgt å putte småbiler i sin...*smiler*...
Den er foret med samme stoff som på utsiden . Og den har brodert tall og bokstaver, pluss et kjempe fint merke av Barbaflink på seg!
Mål; 21cm * 14cm * 4cm.
Stoffet er 100% bomull.
Pris; 150kr.
Til salgs!
:o)

8 kommentarer:

Christine C sa...

Kjempefin og søt var den uansett - jeg elsker alt med barbafamilien på :-))

Ha en flott helg!

Kort og Søm sa...

Jeg også...*smiler*..

God helg :o)

(eddas) sa...

God helg til deg og:)
klem klem

MyC design sa...

Så søt :0)

SiriR sa...

Veldig søt:)
God helg til deg!

Nita sa...

Så søt den var :o)
Takk for tipset ang stoff - vært å sett der inne flere ganger og fant ut jeg måtte spørre noen med kunskap ;o)
Nå er stoff bestilt så får vi se hva det kan bli til.
I hvertfall veldig morsomt å se på bloggen din for ispirasjon.
God helg!!

Strikkeheksen sa...

Nej, hvor er den altså skøn, sikke noget herligt stof - laver du også toilettasker? Og i så fald - i hvilke str?

Pia sa...

wow såååå sød og nydeligt