Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 10. februar 2010

En liten snik titt...*smiler*...


Jeg var en tur på Stoff og Stil forrige dagen, en hyggelig tur med Agneta. Jeg kom hjem med litt nytt stoff...*smiler*... men egentlig blir jeg litt handlingslammet når det ligger så mange stoffruller forran meg...*ler*... noen flere som har det sånn!? Syns nesten det er lettere å handle på nettet (hvis man kjenner til kvaliteten på stoffet :o) enn å stå i en butikk, vente i klippekø og så vente i kassen! Men nå har jeg vasket alle stoffene og satt saksen i ett av de.
Eldstegutten min trenger noen nye joggebukser, så bilde her er en liten snik titt på dekoren på den. Er ikke helt ferdig med buksen ennå, men bilde kommer etterhvert.
God onsdagskveld til dere alle sammen!
:o)

6 kommentarer:

lilla hjärtat sa...

Blir så nyfiken ; ) jag har en liten utlottning på min blogg. Kika gärna in

Nita sa...

Ser ut som ett veldig fint stoff til en joggebukse :o)
Gleder meg til å se resultatet.
ps. hvilket stoff er det? Er litt ny i sying og har desverre ikke helt lært meg dette å finne riktige stoffer til forskjellige ting på nett... hehe

Rasofiel sa...

vet alt om å være handlingslammet fordi en har for mye *stønn* :D Og jeg hater å gå i butikker. Mye gøyere (altfor gøy kanskje) å handle på nettet :O) hehe

Magdalena sa...

ja kjedelig å stå på stoff og stil i lange køer...
trodde du var igang med å lage bokstaver til puter eller vimpler..
klemklem

Siris Hjem sa...

Å så fin den ser ut ;D....Jeg er desverre helt håpløs med symaskinen. Klarer å sy rette sømmer (såvidt).
Blir spennende å se ferdig resultat ;D

Siri

Kort og Søm sa...

Nita;
Stoffet kommer herifra;
http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4811&articleid=22239
Dette stoffet kalles isoli, og er flosset og myk på vrangen! :o)