Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 3. februar 2010

To flate pengepunger!





Pengepunger!
En kunde har bestilt 2 flate pengepunger, og her er de ferdige.
Dette stoffet syns jeg er utrolig fint...er jo litt svak for orange...*smiler*...
Foret med det samme stoffet som er på utsiden.
100 % bomull.
Mål; 13cm * 10cm.
Pris; 65kr per stk.
Obs; Flate pengepunger vil få ny pris fra og med 10.02.10.
Ny pris vil være; 75kr.
Håper alle får en fin onsdag ettermiddag!!
:o)

11 kommentarer:

Abbe sa...

Så fine de ble! Syr du fast glidelåsen til slutt, eller? Har du oppskrift på disse som du vil dele? evt sende til meg på mail? abseikhom@gmail.com

Kort og Søm sa...

Abbe;
Jeg syr fast gildelåsen før jeg syr sammen sidesømmen! :o)

Jeg gir ikke ut mønsterene mine, desverre.
Jeg lager alle mønsterene mine selv og så selger de ferdige produktene, så da vil jeg ikke gi bort mønsterene mine.

Fredrikke :o)

Muviduki sa...

ah..kjempekult stoff, også oransj da!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Jeg får sånn lyst til å sy, når jeg kikker innom bloggen din!

Jeg har tatt fram symaskinen og brukt dem på de siste kortene/ papirprosjektene mine. Har sydd en del tidligere, men ikke noe avansert; gardiner mest, men også duker, puter (uten glidelås ;) ) og opplegging av buksene mine (da jeg kun måler 1.56 på strømpelesten er det ikke alltid at buksene man kjøper passer i beinlengden!..)

Jeg har vel sydd glidelås på et penal jeg lagde en gang i tiden, men hvordan var det man gjorde det nå igjen??.. Tror jeg må finne ut av det, hehe! ;) :)

Ha en fin kveld! Klem

Anette sa...

Kjempeflotte pengepunger!!!! Stilig stoff!!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Sommerfuglen er fra K&Company :)

Riet sa...

What beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Irene sa...

Pungene ble kjempefine!! Favorittfarger begge to. :-)

Jill sa...

ohh they are gorgeous love the colours hugs Jill xx

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Thanks! :o)

SiriR sa...

Disse var kjempefine!
Og lekkert stoff:)

Hanne sa...

Kjempefine!