Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 12. februar 2010

Ny bok til meg selv... :o)





Jeg kom over denne boken da jeg egentlig lette etter en annen bok i en nettbutikk forrige helg. Trodde det var en stor bok i A4 str, men den er liten og hendig i A5. Med spiralrygg som gjør at den ligger stødig og holder seg oppslått der du vil. Dette er rett og slett ett hendig lite oppslagsverk! Og man kan jo alltids friske opp sine kunnskaper...*smiler*...
Har ikke bladd så mye i den ennå (pakket den akurat opp :o), men den ser ganske så fin ut!
Nå er det helg, så da er det bare å ønske dere alle en riktig god helg. Søndag blir det bakedag, mange fastelavens boller skal lages til gjester. Det blir hyggelig!
:o)

8 kommentarer:

Rasofiel sa...

Denne boka har jeg også ♥ helt genial :O) Skulle egentlig bare hoppe innom her for å ønske deg en riktig god helg :O) Klem Mica

Kort og Søm sa...

Takk det samme Mica :o)
Nå skal jeg lese i Tekstil guid-delen, friske opp litt kunskaper...*smiler*..
Klem :o)

Anita sa...

Kose deg med boka:) Og kos deg på søndag! :)

lilla hjärtat sa...

Vilken fin liten handbok ; ) Då får vi säkert något bra tips framöver....Trevlig helg!

Ragnhild sa...

Denne boka har eg bladd i fleire gonger og lurt på om eg skal kjøpa, men det har liksom ikkje blitt. Eg trur kanskje eg treng boka meir enn deg;-) God helg!

Tovepia sa...

En ABC i søm må vel være barnemat for deg;)
Men sikkert noe for enhver, ikke minst for meg;)
Ha ei god helg og klem fra meg;)

Gry-Heidi sa...

Det som står i denne boka er nok helt gresk for meg *ler*.
Ønsker deg en fin fin helg :o) Jeg hadde egentlig planlagt en tur til by´n i dag (les: Steffens), men tror nok gradestokken må bevege seg litt før jeg drar avgårde. Den står på over -18 nå.

Klem, Gry-Heidi :)

Kort og Søm sa...

God morgen alle sammen... :o)
leste en del i boken i går kveld, og jeg er fornøyd med kjøpet mitt! Fint å friske opp kunnskapen...*smiler*..

God lørdag dere...
Klem :o)