Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 20. februar 2010

Guttekort!




Et guttekort!
Nå er det lenge siden jeg har laget et guttekort, så jeg må fylle på lageret med den type kort :o) Guttene mine digger dette stempelet...*ler*...og jeg må si meg enig med de. Snoopy stemplene fra Stampabilities er kjempe fine!
Jeg har brukt tørr embossing plate fra Cuttlebug, Provo Craft. Syns de prikkene passet så godt til den fotballspillende Snoopy. Ellers har jeg brukt Quic Kutz til å stanse ut snakke bobblen og fotballen. Papir fra Bazzill og Pro Markers; Berry Red, Ice Grey 1 og Cool Grey 1&3.
Hos meg laver det ned med snø...
Det frister ikke å gå ut akurat nå... :o)
Ha en fin lørdag alle sammen!
:o)

4 kommentarer:

Siris Hjem sa...

Å det var kjempefint!! Herman skal bursdag seinere i dag, så jeg må antakelig lage et kort for han jeg også. Syns det er så koselig når de kan levere "hjemmelagde" kort ;D
Du er helproff, og jeg ser at jeg kan få noen tips hos deg, selv om ikke jeg har noe særlig ekstra utstyr.
Her hos oss laver det også ned, så vi sitter og krysser fingrene for at brøytebilen ikke har glemt oss. Da blir det nemlig vanskelig å komme i bursdag :(
Ha en fortsatt fin helg.

Klem Siri

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :o)
Enig med deg at det er koslig med hjemmelagde kort, da kan man lage de så de passer til mottakeren.

Får håpe ikke måkebilen glemmer dere da...*smiler*...
Ha en fin helg,
Klem :o)

Anette sa...

Stilig kort!!
Passet kjempegodt med den "prikkete" bakgrunnen ;)
Her snør det forresten også... og jeg har vært ute og "lekt" :)
Klem ;)

Riet sa...

what a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx