Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 27. februar 2010

Utfordring #74 hos Sukkersøtt.








Skisse utfordring!
Denne uken skulle vi følge en skisse,
og her er mitt bidrag til ukens utfordring hos Sukkersøtt.
Stemplene kommer fra Tim Holtz og tekst stempelet kommer fra Hero Arts. (Har forelsket meg litt i stemplene fra Tim Holtz...*smiler*...veldig, veldig mange fine... :o)
Blomstene er fra Prima, brads fra Basic Grey, blondebånd fra Making Memories. Distress ink og glitterlim. Papir fra Bazzill.
Her snør det som bare det, og påskeliljene på stuebordet springer ut...om minner meg om at våren kommer..( før eller siden..*smiler* )
Ha en riktig god lørdag alle sammen!!
:o)

14 kommentarer:

(eddas) sa...

Supersøtt kort:)
kos deg
eddaKlemmer

Guttemamma sa...

Ja,hva er det med værgudene?? Det holder da nå?? Herlige farger på kortet ditt:)
Fin dag i snøstormen...klem

Anneli sa...

Jeg er helt enig!
Har flere Tim Holtz stempler og de er kjempeflotte <3
Ha en fin og kreativ helg!
Helgeklem fra meg <3

Magdalena sa...

godt å ha litt vår innendørs, når vinteren herjer ute..
hører det er snøstorm der østpå..
koselig med kakakotur.. klem¨¨'

Vibekes lille ullne sa...

Kjempefint kort! Ha en fortsatt fin og kreativ helg! :)

Gry-Heidi sa...

Så fint kort, flotte farger !

Jeg har nesten begynt å tvile på om det blir vår igjen, jeg :o) Her har det også lavet ned ustoppelig i over et døgn nå.

Ha en fin kveld :o)

Klem, Gry-Heidi

Riet sa...

What a beautiful card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Lisbet sa...

Disse nye orangsje kortene dine er helt nydelige. du lager de lekreste kort Fredrikke.
Vi får kose oss inne slik som været er nå og være krative og vente med lengsel på våren:-)
ha en flott helg.

Kort og Søm sa...

Tusen takk alle sammen!
Klem Fredrikke :o)

Thanks Riet :o)
Hugs Fredrikke

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for lørdagsbesøk. Jeg var nok på "skitur" da du stakk innom, men stikker nå innom for gjenvisitt. Så mye fint du lager. Synes kortene dine er kjempefine - akkurat passe stasjet. Synes nemlig det er fint med den gylne middelvei når det gjelder stasj på kort. Lett at slike ting blir overdekorert. Ser du har gått på kurs med Gitte og rammelimen hennes. Synes dette høres utrolig spennende ut. Håper jeg får sjansen til å prøve en gang.....

Fortsatt god helg!

Moski sa...

Lekkert!

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort! Helt supert!! :)

Takk for svar ang. strikkepinnene. Her er jeg blitt kjempeforkjøla IGJEN, etter å ha vært ute med sønnen og venner et par timer i akebakken i går.. Akkurat når jeg trodde jeg var på bedringens vei, etter en fæl hoste som har preget meg hele denne måneden.. Jaja.. Vinterferie her nord neste uke. Vel overstått til dere lenger sør!

God søndag! Klem

Carina sa...

Utrolig lekre stempler du har brukt!
Takk for at du deltar!
Klem, Carina

Pia sa...

super nydeligt kort og et så rigtig citat, super fine farver