Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 7. februar 2010

Be Happy...*smiler*...








Froske-kort!
Jeg hadde egentlig tenkt til å "levere inn" dette kortet til ukens Penny Black utfordring. I den utfordringen måtte man ha med halvperler eller/og pins, men jeg kom fram til at det ville jeg ikke ha på dette kortet, så dette kortet får leve sitt eget liv utefor den utfordringen..*ler*...
Syns disse froskene er morsomme, så det blir nok flere av de etterhvert!
Tekststempelet kommer fra Hero Arts, papir fra Bazzill og Basic Grey, froske stempel fra Penny Black. Promarker; Lime Green, Yellow, Cool Grey 1. Blomster fra Bazzill og/eller Prima. Brads fra Bazzill. (Og ja...jeg ser at bildene er litt mørke..de er tatt inne nå i kveld. Som jeg gleder meg til litt mer lys og sol ute... :o)
I morgen skal jeg en tur på Stoff og Stil, får se hva som blir med meg hjem derifra...*smiler*...noen blir det nok!!
Ny uke og nye muligheter!!
Klem...
:o)

9 kommentarer:

h.espe sa...

Såååå fint kort!! Ikke problem å "be happy", om dette kortet hadde ramlet ned i postkassa en dag.. ;o)

Ønsker deg en kreativ og flott uke!

Klemmer fra Hildegunn

Anita sa...

Hihi, så søt frosk!!;)

(eddas) sa...

Ja...det var virkelig be happy:)
ha en kos dag
goeklemmer

May-Bente sa...

Herlig kort!!!
Jeg kan ikke annet enn å bli glad, når jeg ser den skjønne frosken.
Supert!!

Klem:))

Irene sa...

Herlig kort du har laget!

Ha en fin uke. :-)

Hilsen ei som gleder seg til pakke i posten fra deg.

mumi sa...

Hærlig kort, den frosken er jo bare så søøøt:)

Riet sa...

What a beautiful card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Turid Holm Flaa sa...

Så glad og munter :-D. Kos deg på stoff og stil, gleder meg til å se hva du kommer hjem med eller hva som blir laget.

Iren sa...

Så friskt og vårlig kort du har laga :) Herlige farger!!!

Klem