Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 2. februar 2010

Bleiepose med god plass!






Bleiepose!
Denne bleieposen har jeg laget til en kunde.
Her er det plass til bleier, våtservietter og et lite klesskift.
Pluss en liten glidelås lomme utenpå til smokken...*smiler*...
100% bomull.
Uforet.
Mål; ca 38cm * 24cm *4,5cm.
Pris; 250kr.
Denne er solgt!
Disse bleieposene lager jeg på bestilling, i det stoffet du måtte ønske. Du kan også få navnet til barnet brodert på lommen, hvis du ønsker det! Da vil prisen være litt høyere.
Ha en fin kveld alle sammen!
:o)

7 kommentarer:

HegeT sa...

Så mye fint du lager!!!
Masse flotte modeller i herlige farger...

hilsen fra
HegeT

Kort og Søm sa...

Takk, takk.. :o)

Husmora Torunn Husbyn sa...

Så fin! :-) Heldigvis er jeg ferig med "bleiebarn".
Ha en flott dag!

Riet sa...

What beautiful Fredrikke.

hugs Riet.xx

(eddas) sa...

Så fin pg praktisk den posen var...og solgt allerede....
Ser ut som butikken går fint:)
ha en koselig dag
goeKlemmer

Guttemamma sa...

Så vakre stoffer du har fått i hus!! Ja,du denne snøstormen og vinden...skal på skirenn i kveld,bare å stålsette seg:)

Spunk og boblemukk sa...

Det var en smart bleiepose. Mindre enn en stellebag, større enn en bleiemappe :)